Sunday, March 8, 2009

CHOC MOIST CAKE



Kek ini buat khas untuk kakak sepupu Mr. Ib. Kek ini atas permintaan ibu Mr. Ib yang nak kasi anak sedaranya untuk bertunang.Hanya tolong buat jerk,sebab barang2 semua dibeli oleh ibu Mr. Ib..hehe.Buat pertama kalinya saya membuat kek besar ni.dan pertama kali buat bunga ros..huhuhu..walaupun agak tidak sempurna tak per la..saya dah memcuba dan buat sesuka hati jek..haha..janji nampak bunga ros..mula-mula agak berputus asa la jugak buat ni..tetapi cuba juga..da ni la hasil ye...biasa la saya masih baru lagi..hehe..belum cukup ilmu lagi..

2 comments:

nAnA rAhMaN said...

cantekknyerrr rosss kooo!!!
wat kat aku sebijik lehhhh????
wat btk braces aku campur + bunga leh?
mst klakar!!!!HAHAHA
Tlggg ek??

Kasih said...

hehehe...
maceh...maceh..
nnt aku wat la sebiji kt ko..
td ko ckp ko nk cup8..
mner ko nk ni...
ishhhhhhhhh...
nnt aku g psr gudang aku delivery kt ko erk..
hahaha...
aku der idea cmner nk wat cm braces tu..ahakzz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails