Monday, May 17, 2010

SELAMAT HARI GURU

Selamat hari guru diucapkan buat semua yg brgelar guru..mereka lah yang mendidik anak bangsa kita tanpa mengira penat lelah..moga cikgu2 di luar sana akan terus cekal untuk mendidik anak yang makin 'berakal' skang ni..jangan penah putus asa yer..ehe

Sempena sambutan hari guru ni di Sek. Teknik Perdagangan JB, mak yanna order cupcake..kali ni nak tema bunga2 pulak.taun lepas campur design, kali ni nak bunga rose plak..sudah ku berusaha menyiapkn 117pcs rose cupcake yang bermacam warna..hehe..agak mencabar nak buat sebegitu banyak rose..alhamdulilah berjalan lancar.icing pun x der problem..elok jerk..terima kasih sangat kat tunang sy yang banyak sangat tulun..huhu..sayang abg..hehe..tak lupa jugak nk terima kasih kat mak yanna yang masih mempercayai yummy yummylcious..hehe..

3 comments:

yanna yazed said...

trimas maziah! mak still puas hati dgn kek awk! siap bwk blk 2 biji utk sy. hehe... ada 1 lg dlm peti sjuk kaler pink. he... b'usaha! dan tahniah!

Kasih said...

hehehe..samer2..yupp mst kene usaha gak wat smpi puas ati..sbb lmer fmily awak support sy..dr awal smpi skang..trimas jugakkkkkk...hehe..

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails