Saturday, May 14, 2011

Welcome Home To Me

Assalamualaikum....


Weolcome home to me...hehe...setelah sekian lame tak update blog ni...banyak yang da berubah..terutama sekali kehidupan saya.. dari belum kahwin, sehinggalah sudah berumahtangga pada 11.12.10....dan alhamdulilah rezeki allah, kami bakal dikurniakan caaya mata...hehe...sekarang sudah 5 bulan mengandung...

Blog ini ditinggalkan tak berupdate bukan bermakna saya tak menerima order..cuma tak kesempatan nk update...mintak maaf yeaaaa...dua bulan sebelum ni jerk order agak slow..sebab saya morning sickness yang teruk..pening, muntah, malas...hehehe..alhamdulilah sekarang sudah berkurangan...makan pun da banyak skang..n badan pun dah bertambah2 lelemak..hubby pun da tenang skang nak jaga saya..cuma x larat kot nk layan nak itu, nak ini...kihkih...\

wokey, nak cerita rase banyak sgt nk dicerita...panjang lebar kang...hehe..Insyallah, saya akan update semua order sikit2 mulai hari ini...tunggu yeaaaa.....;)

Tata.......


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails