Saturday, July 9, 2011

NEW PRODUCT - RED VELVET CAKE

Owhhh si baldu merah ku..hehe..product baru kami..Red velvet kek..2 kali saya mencoba kek ni..hasil dari gabungan2 resepi yang saya kaji..hehe..makan berhari2 berminggu2..takut nk mencoba mula yer..sbb tkt x jadi..hubby kasi semangat suruh cuba jerk..x jadi x per kate die..kater nk belajar..hehe..adehhh..dengan semangat yg wajar, akhir yer terlaksana..alhamdulilah komen2 dari pemakan si baldu merah ni sedap..n saya makan pun sedap..aishhh makin sehat baby dalam pewut ni..lepas kempunan dier nk makan red velvet..kihkih...jom tengok gambar2 kek red velvet ni...

Ni 1st trial red velvet cake...sempana in advance besday kak ipar saya...x der plak gamba belah2 kek..dalam camera kak ipar sy..gah tunggu die email...heppy besday kak..wat awal ckit kebetulan dier balik ade kenduri ari tu..

2nd trial plak..adehh mengancam warna dier..hehe..mama saya bawak balik manjung skit ari tu..family2 sane semua kate sedap..alhamdulilah..;)




Siapa nak order kek ni boleh la yea...

Red velvel cake with cream cheese frosting hanya 8" RM75

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails