Tuesday, May 19, 2009

SELAMAT HARI GURU

1st sekali YUMM YUMMYLICIOUS nak ucapkan selamat hari guru buat semua guru2 di Malaysia..walaupun agak lambat ucap at least sempat juga ucapkan..al maklum la agak sibuk 2 3 hari ni sebab pulang ke rumah sendiri..banyak benda nak kene settle kan..

Order ni di tempah oleh mak Yanna untuk sambutan hari guru di sekolahnya sabtu yang lepas..ni kali pertama saya mendapat order yang banyak..terima kasih Yanna sebab da promote kan cuppies saya..36 pcs Elmo,36 pcs bunga2,16 psc A+,16 pcs #1.. 16 pcs lagi tuk Yanna makan2..huhu..sampai terlupa nak snap gamba..agak kelam kabut saya menyiapkan order ni..mintak maaf sangat sebab tak sempat nk wat mini kek..ni jerk yang termampu..dan minta maaf kat kakak sebab delivery kui 2.30 pagi..huhu..sory yer kacau tido akak..tak sengaja..ingat nak anta jerk pagi tu..tapi takut akak terlambat lak..

Terima kasih tak terhingga buat Mr. Ib yang sanggup menolong saya dari awal hingga siap..macam2 dier tulun..tulun beli barang,topping kan semua cuppies,tulun kemas2..hehe..terima kasih gak tuk Kak Ju n Ibu Mr.Ib sebab tulun saya packing2 cuppies dalam dome..kalau tak der orang tulun mau tercabut pinggang ni..hehe..terima kasih sangat2..

Dengan ini, berakhir lah saya menerima tempahan dari JOHOR..kalau ada rezeki saya, kita berjumpa lagi..buat masa ni saya menerima tempahan Sri Manjung,Lumut, Sitiawan dan seangkatan dengan yer sahaja...

2 comments:

yanna yazed said...

maziah... ceh, br nk ltk komen kn. hehe... sy suka dsign awk ni. myb mak sy kureng sbb bkn taste dia pny dsign. huhu... sbb kn sumanya sy yg pilh. dia ye kn je. hoho... apa2 pn, keep up the good work. lenkali sy order mst awk lg dasat terornya. hehe...

Kasih (Maziah) said...

ben bru nk komen erkk...hehehe..maceh sgt2 support sy..hem kne byk2 wat cup8 bru la leh jd teror..gah dlm proses la ni..saba erk..neway,thanks coz promote cuppies Yumm Yummylicious..hehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails