Sunday, June 21, 2009

HAPPY BIRTHDAY CUPCAKE

Kali ni saya ada design terbaru tuk cuppies saya..hem saya guna fondant..hem sedap gak makan fondant ni..tapi tetap manis la kan..mner der yang tak manis..hem kanak2 suka la makan..ni baru permulaan bagi saya guna kan teknik fondant ni..bintang2 n bunga kecik2 tu..

Cuppies ni saya wat khas tuk kawan saya yang menyambut besday dier minggu lepas..paper pun semoga dier suka lah kan dengan cuppies saya ni..tak tau la plak kalau dier tak suka...huaaaaaaaaaaaaaa..!!!!neway,saya nak ucapkan selamat menyambut hari lahir...(skema la plak)..dan selamat menyambut hari tua..hahahaha..dan semoga bahagia selalu bersama si dia dan terus la ingat saya ni sampai bila2...aminnnnnnnn...

p/s: sesiapa yang nak cuppies fondant leh la email saya tuk keterangan lanjut mengenai harga yang suit dengan design yang kamu2 mahu yea...hem leh la mintak macam2 rupa dan bgantung kepada kemampuan saya laaa...ehehehe..terima kasih...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails