Thursday, January 7, 2010

ORANGE THEME CAKE

Assalamualiakum....

Selamat tahun baru sebagai pembuka kata...alhamdulilah Yumm Yummylicious masih lagi bertahan hingga ke hari ini..bermakna hampir setahun sudah usia Yumm Yummylicious..hehhe..insyallah bulan 2 nanti cukup la setahun saya bertahan dalam bidang ni..banyak dugaan dan cabaran yang saya harungi..sakit hati, kecewa, susah payah, penat lelah, suka duka, takut..aishhh macam2 la sampai tercakap...ehehe..wokey la..itu akan diceritakan pada bulan 2 nanti yea...

Dan sekarang saya nak update kek dan cupcake tahun lepas..heheh..order yang diterima 2 minggu lepas..tak sempat nak update..seminggu lepas saya da sibuk dengan persiapan hari pertunangan saya...hehe..memang x der masa nak update..balik perak jerk terus usaha wat hantaran n siap2 tuk majlis..alhamdulilah semua berjalan lancar..dan sudah menjadi tunangan orang pun mulai 2.1.10...alhamdulilah...

Order kali ni dimulai dengan IPIT..Roomate saya maser kat UTM dlu..ni tuk kek tunang kakak dier..hem memang trajis wat kek ni..sampai nangis2 sy..mner x yer, icing leh pulak lembik..x bleh nak wat bunga ros..pulak tu nak bawak balik Segamat..aduhhh last2 sy wt jerk bunga fondant..4 sengah pagi saya wat bunga ni..tersenguk2 gan sorang2 kat umah..bertawakal jerk..dan akhirnya ni lah hasil yer..walaupun tak seberapa hasil yer, saya cuba gak nak wat..kesian, orang da order, takkan nak tolak pulak kan...paper pun, terima kasih Ipit sebab sanggup tunggu dan order gan aku...hehe...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails