Monday, July 13, 2009

CLASS MARATHON 2

Di sebelah petang lak saya join kelas cupcake bersama Chef Alex Goh..ni kat kedai Wa Seng Sitiawan..hem saya dapat duduk depan sekali sebelah meja dier..ahakzz..cik Ina sure jeles..sebab dier minat giler gan chef ni..hehe..per yang malang skali kan,saya dok depan tapi ni gambo cuppies ni jerk saya snap..hehehe...hem yang lain x der..yang nampak ckit kat belakang tu,chocolate raisin cupcake..yang chocolate cheese cupcake saya tak snap langsung..hehe..arap jerk dok depan..bukan per..terpegun gn dier..hehe..plak tu,wife dier yang sebelah tu asyik dok alih2 jerk tray cupcake tu..huhuhu..cepat2 tul dier mengemas..x de la selerak sana sini..sedap ckit mata memandang..hehe..

Ni la Chef Alex Goh..hem dier da salin uniform..hehe..hem dok tunggu si Cik Ina ambil buku kat bawah dalam kete,chef ni da salin baju da..hem x per la..janji der muka dier erk..

p/s : thanks mama cause sponsor all my class..hem jasa mu akan ku kenang..muahhhhzzz..love u mucho2..

1 comment:

Unknown said...

hey Kasih :) i like your reviews, maybe you can consider posting it up to www.bestfoodjunction.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails