Monday, July 27, 2009

THE BIGGEST CAKE FOR KKD

Ni lah antara kek yang terbesar yang saya pernah wat..kek ni 18''x9''. .almost 3.5kg++..huhu..hem ni order dari kak Liza yang wakil dari Hospital TLDM..sempana ulang tahun KKD..hem jangan di tayer KKD tu stand 2 wut..huhu..saya tak tau..hehehe..hem alhamdulilah saya berjaya gak nak siap kan kek ni..maceh kat mama n opah saya yang banyak kasi nasihat n tunjuk ajar kat saya..n sory kak liza sebab saya tak sempat nak jumper akak ari tu..saya da sampai Jb da mser akak pick up kek ni..harap orang2 sane suka gn kek ni yea..terima kasih erk..

Ni lah logo KKD..mula2 ingat nak anta jerk kt akak edible image tu..hem tapi tak sempat..banyak sangat hal saya minggu lepas..hem last2 saya try jerk wat sendiri..nasib baik jadi..hehehe..hem actually logo dier bulat..bukan yang ini..hem nasib baik Bedi kasi tau yang logo baru dier tu bulat..hhehehe...

4 comments:

ir ib said...

sugguh seni..
pasni wt logo yummy lak..hehehe

dtg jb nk cucur badak ea...
jgn lupa..
sdp tuh..hehehe

Kasih (Maziah) said...

ahaks...
thanks bebeh..
hem pasni akan wat lak logo yummy..

hem yer nnt bwk ler cucur badak
n karipap..
heehehe
tapi jangan makan sorang tau..
heheeh

yanmaneee said...

golden goose outlet
curry 8
longchamp outlet
golden goose sneakers
hermes birkin
hermes handbags
longchamp bags
nike epic react
yeezys
supreme clothing

sotejed said...

y9d55p3x98 v6j90o8j18 b4c12q2z21 t7v15w6y89 u1d15h6b60 f3f75o5d65

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails