Sunday, August 30, 2009

ANNOUCEMENT

Assalamualaikum..

Salam Ramadhan diucapkan kepada semua..di hari yang mulai ni, saya nak wat sedikit pemberitahuan....

Di sini saya nak maklumkan bahawa, saya tidak lagi mengambil order di LUMUT, SITIAWAN n SERI MANJUNG...ini kerana, saya telah berkerja di JOHOR mulai dari minggu lepas..mintak maaf sangat sesiapa yang dah order tu, terpaksa di tolak...

Maka dengan ini, saya hanya mengambil order di area JOHOR...salam kembali orang2 Johor..saya datang lagi..hehe..order juga bergantung kepada kesediaan saya..saya baru berjinak2 membahagikan masa kerja dan bisnes..harap maaf yea..insyaallah saya akan lakukan itu...

Delivery di Skudai, UTM hanya pada hujung minggu sahaja..

Bandar Baru Uda, dan seangkatan dengannya kalau boleh self pick up yea...hehe..delivery pun boleh jua tapi dekat2 la..saya pun tak fasih jalan Uda ni lagi..

Sekian, Terima kasih....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails