Saturday, October 3, 2009

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya kepada semua sebagai pembuka kata...sudah agak lama tak update blog YUMM YUMMYLICIOUS...ini bukan berti tiada perkembangan...cuma tiada kesempatan untuk bertemu dengan dunia cyber...memandangkan sudah berkerja ini peluang itu makin sempit cikit..tambahan pula kemudahan internet tiada di pejabat dan dirumah sewa...aduhhhhh...sengsara yer tiada internet ni..

Tempahan ini pun diterima pada hujung minggu dan hari biasa yang bergantung pada semangat saya..hehe...sepanjang bulan Ramadhan, saya sibuk menerima tempahan CHOCO COOKIES...alhamdulilah boleh tahan tempahan dier..hem balik dari kerja rehat2, buka puasa terus ke dapur wat cookies..alangkah seksa nya mencari sesuap nasi yer...huhu..semangat tu yang penting..kerana minat dan mahu mencari duit lebih, kena lah bertahan dan kuatkan semangat..alhamdulilah saya lalui dengan tenang...

Apepun saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua umat islam di dunia ni...masih belum terlambatkan nak ucap..hem mintak maaf kepada semua sekiranya saya ada wat salah dan silap..sebagai manusia biasa, sudah pasti tidak terlepas membuat kesilapan...hehe...

p/s: saya akan update yer order2 hari tu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails