Sunday, December 6, 2009

WEDDING CUPCAKE

Assalamualaikum...

Agak lama tak update blog..ampun yer dua minggu ni saya tersangat la bizi dengan kerja..penat yang teramat sangat..memang tak kesempatan nak terima order..order kali ni pun, officemate saya yang order..dari awal bulan lepas dier da order..order ni sebenarnya 26 ari bulan lepas..hehe..bru nak upload..sory yer..cupcake ni untuk kawan dier..merangkap ofismate saya gak..hem thanks yea order kt aku..moga2 pengantin suker la...n maaf kalau der terkurang paper kt cuppies ni..n thank tulun aku siap kn keje tu..klu tak balik malam la aku, n no cuppies la..
p/s: saya mengalami ketensenan...huhuh...camera henset ni problem plak..ni la akibat yer sekiranya henset selalu sangat dok jatuh jerk..huhuhu...nampak yer kene baiki atau kene beli lain erk???huhuhu...sayang enset ni..sentimental value dier tinggi pada diriku...haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails