Sunday, January 10, 2010

CUPCAKE N CUPCAKE

Order yang diterima ketika badan kurang sihat..kerana minat, gagahkan diri buat cupcake..order kali ni dari NANA..salah seorang dari ex-UTM dan satu kolej gan saya..juga kawan kepada tunang saya..cupcake ni tuk makan2 gan family dan anak sedara dier yang sukakan utlraman..alhamdulilah dapat feedback yg baik dari dier..neway, thanks yea order gn saya n happy eating..hehe..
6pcs cupcake ni plak tuk Fiena...juga UTM..kenal dari FB..dier ni teringin sangat nak raser cupcake sy..hem kebetulan ada extra dari order atas ni, saya jual 6pcs kat dier..klu single order memang x amek klu below 16pcs..minimum 16pcs biaser saya amek..rezeki dier kali ni..hehe..thanks yea sudi nak raser cupcake saya..hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails