Thursday, January 7, 2010

2 TIER RED & WHITE WEDDING CAKE

Ni cake yang terakhir tuk 3 hari berturut2 saya wat kek..kek 2 tingkat yang bertemakan merah putih.cake ni order dari dari sahabat tunang saya...sebelum pengantin belah perempuan order cake gan saya juga.yang kek 2 tingkat hijau..kali ni belah lelaki pula..hem alhamdluliah saya dapat wat cake ni dengan jayanya..design cake ni berubah ckit dari apa yang Wan nak..hem mintak maaf sebab x boleh nak wat seperti mana yang diminta..masalah yer peti ais tak der..maaf yer..pada asal yer memang nak wat, tapi sebab keadaan tidak mengizinkan..selebihnya saya enjoy wat kek kawin ni..sebab da tau teknik2 dier..sebelum ni agak terkial2 ckit.hehe...neway, thanks both of u order gan saya...selamat pengantin baru dan moga berkekalan sampai bila2..amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails