Tuesday, June 2, 2009

HAPPY BIRTHDAY KHALLIL

Besday cuppies ni order dari Nanie..hem tuk dak office dier..terima kasih lah sebab order dari saya...hem da wat yang tbaik..hem cukup2 jerk cuppies ni di buat..tak tau cmner dalam dier..insyallah ok jerk..sebab yer da x de saper da yang lalu nak makan kt umah ni kalau der lebih..aduhhhh...kek besday papa saya pun der agi..hem tu pun da disedekah kan skit kat jiran..hehe...neway,thank yea nanie order kat saya..nanti2 order la lagi erk..

p/s: ni packing YUMM YUMMYLICIOUS yang baru..kotak siap der reben agi..cuma stiker n name card blum siap agi..2 3 ari agi der la tu..stiker yang ritu da abis da..uhuhuhu...

2 comments:

yanna yazed said...

wah... bgsnya... mkin laku yummyummylicious ek di sna... bgs2... thniah2. keep up the good work.

Kasih said...

alhamdulilah..
hem bru pmulaan..
maceh2 yea..
hehehe...
semoga dpt diperluaskan agi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails