Monday, June 1, 2009

HAPPY BIRTHDAY PAPA

1.6.2009 tarikh yang istimewa buat papa saya..hemmm..HBTU dier...'HBTU' singkatan yang selalu papa saya guna..hehe..maksud dier HAPPY BIRTHDAY TO U...:}..da anak dier toke kek yang baik hati ni,saya wat kan la sebijik kek tuk dier..hem asyik wat kt orang jerk kan..ish2..hem paper pun HBTU yg ker-63 papa..semoga di panjang umur dan dimurahkan rezeki..semoga papa n mama akan kekal n bahagia selamanya2 sampai ke akhir hayat..

Kek ni 2 in 1 actually..hem agi satu tuk along saya..ANR DELIGHTS..31.5.2009 tarikh hari anniversary dier yang ke-13..lamer da dier kawin..ish2..anak yg paling besar pun da darjah 5..hehe..hem kek ni saya hanya dpt MMS jerk kat dier..disebabkan dier x der kt sini..g menuntut kt KL..haiiiiyaaaa..

akhir kata,kepada sesiapa yg sambut HBTU ari ni,YUMM YUMMYLICIOUS nak ucapkan HBTU wat kalian..makin berumur erk..lalala..hehehe...

2 comments:

ANR DELIGHTS said...

tq tq tq...dh makan sedap..menuntut tuk diperturunkan kepada protege mcm ko...hahahaha..yg gabannye ko msti wat lawa dr aku....

Kasih said...

hahahhaha...
yerrrr..
sabo2..
eden akan menuntut dari kamu yer..
ahakzzz..
gabannyer,allah mberikan saya tangan yang lemah gemalai utk ke arah ini..
ahakzzz..
bersyukurrrrrrrrrrrrrr...!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails