Monday, July 27, 2009

BANANA CHOC

Banana choc pun try gak..hem menjadi gak..hem nampak lazat kn..hehe..kek ni kecik jerk..sajerk nak wat makan2..kebetulan lak kek ni memang feveret saya..tiba petang kamis minggu lepas, datang lak mak buyung ni..hehe..(bestfren saya)..kelam kabut saya nak siap kan ni..maner tak yer,dak ni da tak saba2 nak makan..dier dok tenung jerk saya gah bertungkus lumus wat kek ni..siap terliur2 dak ni..aduh..sabo jerk la..hehe...memang nak kasi die pun..kasi dier tau saya tau wat cam secret...ahakz..
Yang gambo kat bawah ni tuk makan2 family saya jerk..hem sangat la kecik kalau nak cukup kan family saya yang ramai ni..da la semua yer kuat melantak..ahakz..hem x per la..len kali leh wat agi...kalu ni try jerk wat petak2..hehe..hem nasib baik kak ipar saya potong betul..lentang gan alur pisang tu..sedap2..
Saya sajerk jerk wat coklat dier melimpah ruah..hehehe...nampak cikit lazat dier..hem kalau diikut kan kene rata2 jerk tepi2 dier tu..hem sebab da tak sempat n sajerk jerk, maka terhasil lah cam gini..layannnnnnnnnn...!

2 comments:

Mimy Hamid said...

dik kek ni klu tempah from KL blh??

Kasih said...

hem tak leh lah..
jauh sgt..
takut cair lak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails